Blogger Backgrounds

Ahad, 31 Julai 2011

..celaker..

.c
.e
.l
.a
.k
.a


..celaka pertama : driver stuck kt trafic light..

..celaka kedua : tokey kdai broadband pau duit aku rm30..

..celaka ketiga : x dpt beli baju kumbang kaler merah..

..celaka keempat : balek bilik tgk cermin da pecah..

..celaka kelima : nk mndi xde air..

..celaka keenam : perempuan sihir datang serabutkn keadaan.. (sumpah aku benci kau gile sial)

..celaka ketujuh : laptop x de bateri di saat aku memerlukan nye..

..celaka kelapan : aku tumpah kn air pepsi kt abang long.. (sejujurnye, aku x sengaja weyh... -.-  )

..celaka kesembilan : jentera tersagat batu bersimen... kesian.... calar... =(

..celaka kesepuluh : belum lagi... mungkin akan ade lg untuk yg kesebelas atau puluh2 lagi yg sedang menunggu takdir dan mase untuk berlaku...

..sejujurnye, sampai ke saat ini aku masih takikardia.. (hope ayah x pape...) untuk si perempuan sihir, aku doa kn kau lupe name aku dan keadaan yg mcm sial tuh...