Blogger Backgrounds

Sabtu, 26 November 2011

..waaaa..saye boring~~


..damn.. aku gile2 boring skrg.. roomate tido.. nobody wanna talk with me.. aku tepon mak, mak tga marhaban.. then i talked to her, sila la meraban dulu..mlm kang i will call back.. ketuk2 jari kt lptop skejap then decided to call my ayah sat.. he took a long time to pick up the phone.. "ayah tga keje..ade ape.. bising dekat bengkel nih..".. aku terkedu.. then let he do his work.. mcm yg aku ckp kt mak yg aku akan tepon balek mlm nti.. sayang aku plak tga have fun dekat rumah ngan akil n pinat.. damn.. xde sape nk lyn aku.. aku sibuk tepon mak n ayah pon sebab akk aku ckp abg cik bwk balek menantu utk diorang semalam.. oh shit..aku mcm x percaye.. yg abg pit aku plak sibuk nganjeng aku ckp nk kluar kete.. da wt loan sgale bgai.. mybe bulan satu kluar la kete die.. cis, aku tercabar.. kompem2 lah mak ngan ayah tolong die.. mak kete kite mcm mne plak?? tuh yg aku x puas hati.. aku dok bodek mak ngan ayah dlu nk kete die lak dpt dlu.. ayat die, " kite tgk sape anak ayah".. cis,...

..plan nk kluar rmai2 ptg nih.. tp aku lak rase mcm membazir mase jek klaur.. bukn nk cari pape pon.. hoho.. tp nk beli tiket balek cuti sem.. hoho.. bulan nih mcm susah lak nk simpan duit.. hmm..wahai nset bile lah aku dpt beli kau.. huh..