Blogger Backgrounds

Rabu, 19 Oktober 2011

..kereta..

..lesen motor da dapat..
..motor pon da dapat..
..lesen kete bakal dapat..
..kete bole dapat??

..jawapannye : x dapat jack!!! huhuhu.. kau hingat mak bapak kau cop duit?? beli sendiri lah bile da keje nanti.. huh!! nk kereta nih.. bole??





..sampai mati pon x kan dapat.. MAHAL!! huhuhu.. maka nk kete nih je bole??





..insyaallah termampu.... bile da kawen laki aku beli la kete laen.... huhuuhu.. sronok sangat gilak bak hang bila aku pndai bwk kete.. even x pro, tp bole lah.. *mak nnti bole g shopping sndrik.. x yah ajak ayah..

..byk lg kne praktis sbnrnye..... blaja ngan kwn lg best berbanding ngan ckgu lesen aku tuh..  garang bak hang.. huhuhu. korang smue mesti da ade lesen kan.. aku je merangkak nk p amek lesen tuh sekarang.. org len da abes P da... huhuhu

..abg long (pinat) pon da nk amek lesen kete jugak.. huhuhu.. nanti test mmg sek2 aku je la.. seronok!!